Вчені Китаю планують збільшити кількість опадів на мільярди кубометрів

Опубликованно 11.06.2018 04:05

Вчені Китаю планують збільшити кількість опадів на мільярди кубометрів

Новини технології: В зв'язку з постійним зростанням кількості населення і кількості промислових підприємств Китай має потребу в додатковій кількості прісної води.

Над вирішенням цієї проблеми працюють дослідники з Китайської державної аерокосмічної науково-технічної корпорації China Aerospace Science and Technology Corporation (CASC). Вони займаються створенням масштабної кліматичної системи, використання якої дозволить збільшити кількість опадів у районі Тибетського плато на 10 мільярдів кубічних метрів в рік. Космоплан для туристів здійснив перший політ на ракетній тязі

Майбутня система буде складатися з десятків тисяч спеціалізованих установок, размешенных в Тибетських горах. Ці установки будуть спалювати тверде паливо і разом з потоками вихлопних газів в атмосферу будуть викидатися частинки йодиду срібла. Кліматичні станції будуть розташовані переважно на гребенях гірських хребтів, там, де дмуть стабільні потоки вітру, званого південним Азіатським муссоном. Висхідні потоки будуть піднімати йодид срібла на велику висоту, де почнуть формуватися невидимі до пори до часу дощові хмари. Згідно з планами, область охоплення нової кліматичної системи буде перевищувати в три рази площа Іспанії. Вченим вдалося виростити в лабораторії "міні-мізки" з мережею судин

Управління кліматичною системою буде здійснюватися в реальному часі за даними, зібраних 30 спеціалізованими метеорологічними супутниками, контролюючими обстановку навіть далеко за межами Китаю. У разі нестачі потужностей установок в горах для "засіву хмар будуть використовуватися традиційні методи, безпілотники, літаки, ракети і артилерія. Відзначимо, що самі установки "засіву" були розроблені фахівцями в галузі космічних технологій і в них були використані деякі технології сучасних ракетних двигунів. Вчені створили карту ранньої Всесвіту і виявили 4 тисячі нових галактик

"В даний час нами було розгорнуто близько 500 кліматичних установок в Тибеті і в інших областях для проведення досліджень і експериментів" - пишуть представники корпорації CASC, - "Зібрані нами дані виглядають багатообіцяюче і дозволяють сподіватися на досягнення позитивного результату".

Зазначимо, що в разі успішної реалізації даного проекту, Китай стане першою країною в світі, що реалізувала таку масштабну технологію управління кліматом.

Категория: Технологии