Названі основні причини, чому ми набираємо вагу

Опубликованно 06.04.2018 03:24

Названі основні причини, чому ми набираємо вагу

Новини шоу бізнесу: Ви стежите за своїм харчуванням, не їсте після шести, але все одно набираєте вагу?

Дізнайтеся 4 причини свого неуспіху.

Перша причина — пасивне куріння

Журнал The American Journal of Physiology нещодавно опублікував статтю про вплив пасивного куріння на людину. Звичайно, ми й раніше знали, що в ньому немає нічого хорошого. Але тепер цьому є ще й наукові докази: у тютюновому димі присутні речовини, які порушують нормальну роботу клітин і не дозволяють організму боротися з жировими накопиченнями. Виходить, що якщо у вас є бажання скинути вагу, вам треба якомога менше перебувати поруч з курцями.

Друга причина — робота у вечірню чи нічну зміну

Часто люди, які працюють не в денну зміну (умовно кажучи, коли все кипить, витрачають менше енергії. Ну і потім, біологічні годинники не обдуриш — вночі все ж ми повинні спати.

Третя причина — антибіотики

Це з'ясували дослідники з Нью-Йоркського університету. Вони вивчали вплив антибіотиків на організм людини, а точніше — довгостроковими наслідками їх прийому. Уявіть собі, деякі вчені вважають, що зростання рівня ожиріння, особливо у дітей, може відбувається і з-за антибіотиків. Вони знищують всі бактерії, навіть ті, що допомагають нам перетворювати їжу в енергію.

Четверта причина знаходиться всередині нас

Справа в тому, що здорова травна система повна мікроорганізмів і бактерій, які не тільки перетравлюють їжу, але і допомагають нам боротися з хворобами, виробляють вітаміни регулюють обмін речовин і навіть впливають на настрій. Якщо у вас з якоїсь причини рівень цих вітамінів знижений (з-за стресу, прийому антибіотиків і неправильного харчування), це змінить ваш вага далеко не в кращу сторону, навіть якщо ви не вылезаете зі спортзалу. Іноді, до речі, з нього досить корисно буває вилізти. Правда, ненадовго.