Знайдена основна причина старіння м'язів людини

Опубликованно 24.03.2018 05:04

Знайдена основна причина старіння м'язів людини

Новини шоу бізнесу: Недавнє дослідження шведських учених дає надію на появу нових методів збереження м'язів сильними в літньому віці.

Біологи з Каролінського інституту в Швеції виявили, що старіння м'язів відбувається через накопичення мутацій в стовбурових клітинах, які порушують процес регенерації.

У новому дослідженні, опублікованому в Nature Communications, був проведений аналіз кількості мутацій, які накопичуються в м'язових клітинах. Стало відомо, коли і як людство переможе алкоголізм

«Нас здивувало виявлене кількість мутацій. Ми побачили, що здоровий 70-річний чоловік назбирав понад 1000 мутацій у кожній стовбурової клітини в м'язах і що ці мутації не є випадковими, але є певні області, які краще захищені», – розповіла Марія Ерікссон, професор Департаменту біологічних наук і харчування в Каролінському інституті. Продукти, які допоможуть поліпшити пам'ять

Мутації відбуваються під час природного поділу клітин, особливо змінам піддаються ті області, які відповідають за нормальне функціонування і виживання клітин. У більш молодому віці опірність клітин мутацій значно вище, тоді як з віком ця захист знижується. «Ми з'ясували, що захист полягає в здатності відновлювати клітини ДНК. І це те, на чому ми повинні ґрунтуватися при розробці нових методів терапії», – пояснює Ерікссон. Що жінки успадковують від своїх матерів

За словами авторів дослідження, результати наукової роботи допоможуть створити ефективні методи боротьби з вікової м'язовою слабкістю. Зокрема, вчені планують з'ясувати, як фізичні вправи впливають на кількість накопичених мутацій: збільшують їх кількість або, навпаки, сприяють очищенню клітини від них. Медики назвали продукт, що уповільнює процес старіння

Раніше вчені з Гарварду з'ясували, що старіння не має єдиного механізму: всі фактори (генетичні процеси або фактори навколишнього середовища) задіюються в рівній мірі. Інші американські дослідники виявили ген, мутації якого здатні різко прискорити старіння мозку в літньому віці.